вторник, 21 апреля 2020 г.

6 тиждень дистанційного навчання

Завдання за темою "Оцінка ролі ранкової гімнастики для життєдіяльності організму"

Відео 1.


Відео 2.


1. Продивіться 2 відео виконання ранкової гімнастики. Заповніть таблицю:


Хід заняття
1. Ознайомлення із заповненням структури аналізу (мапи) проведення ранкової гімнастики
МАПА АНАЛІЗУ Ранкова гімнастика
П.І.Б. вихователя _____________________________________
Освіта ___________________________________________
Категорія ____________ стаж роботи _________________
Група _________________________ Кількість детей____________
Критерії оцінки
Рівень
В
З
Н
1. Підготовленість вихователя:
наявність плану-конспекту
правильність і ретельність його розробки
2. Підготовка місця і фізкультурного інвентарю
провітрювання, вологе прибирання
раціональний розподіл інвентарю
3. Підготовка дітей
- Форма, взуття
4. Організація ранкової гімнастики
своєчасне початку і закінчення
способи організації дітей для виконання фізичних вправ
раціональне використання приміщення
роздача і збір інвентаря
5. Відповідність вправ, їх поєднання
6. Послідовність виконання
7. Виконання головного призначення гімнастики:
оздоровчі завдання
відповідність віку дітей, стану здоров'я, рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості
8. Тривалість
9. Дозування, темп виконання вправ
10. Прийоми регулювання дихання
11. Оцінка загальної і рухової щільності
12. Рішення освітніх завдань:
якість виконання вправ
прийоми попередження і виправлення помилок
13. Використання музичного супроводу
14. Самопочуття, поведінку і настрій дітей
15. Рівень педагогічної майстерності:
якість показу вправ
пояснення, команди, розпорядження, вказівки
вміння бачити всіх дітей
вміння здійснювати контроль за самопочуттям
вміння здійснювати контроль за поведінкою і настроєм
володіння голосом, культурою мови, тоном
спілкування з дітьми
16. Характер ведення ранкової гімнастики педагогом:
впевнено
невпевнено
настрій педагога
Висновок:
Рекомендації:

Комментариев нет:

Отправить комментарий