Завдання за темою "Оцінка ролі ранкової гімнастики для життєдіяльності організму"
1. Продивіться 2 відео виконання ранкової гімнастики. Заповніть таблицю:
Відео 1.
Відео 2.
1. Продивіться 2 відео виконання ранкової гімнастики. Заповніть таблицю:
Хід заняття
1. Ознайомлення із заповненням структури аналізу (мапи)
проведення ранкової гімнастики
МАПА АНАЛІЗУ Ранкова гімнастика
П.І.Б. вихователя
_____________________________________
Освіта ___________________________________________
Категорія ____________ стаж роботи
_________________
Група _________________________ Кількість
детей____________
Критерії оцінки
|
Рівень
|
||
В
|
З
|
Н
|
|
1. Підготовленість
вихователя:
наявність
плану-конспекту
правильність
і ретельність його розробки
|
|||
2. Підготовка
місця і фізкультурного інвентарю
провітрювання,
вологе прибирання
раціональний
розподіл інвентарю
|
|||
3. Підготовка
дітей
-
Форма, взуття
|
|||
4. Організація
ранкової гімнастики
своєчасне
початку і закінчення
способи
організації дітей для виконання фізичних вправ
раціональне
використання приміщення
роздача
і збір інвентаря
|
|||
5. Відповідність
вправ, їх поєднання
|
|||
6. Послідовність
виконання
|
|||
7. Виконання
головного призначення гімнастики:
оздоровчі
завдання
відповідність
віку дітей, стану здоров'я, рівня фізичного розвитку і фізичної
підготовленості
|
|||
8. Тривалість
|
|||
9. Дозування,
темп виконання вправ
|
|||
10. Прийоми
регулювання дихання
|
|||
11. Оцінка
загальної і рухової щільності
|
|||
12. Рішення
освітніх завдань:
якість
виконання вправ
прийоми
попередження і виправлення помилок
|
|||
13. Використання
музичного супроводу
|
|||
14. Самопочуття,
поведінку і настрій дітей
|
|||
15. Рівень педагогічної майстерності:
якість
показу вправ
пояснення,
команди, розпорядження, вказівки
вміння
бачити всіх дітей
вміння
здійснювати контроль за самопочуттям
|
|||
вміння
здійснювати контроль за поведінкою і настроєм
володіння
голосом, культурою мови, тоном
спілкування
з дітьми
|
|||
16. Характер
ведення ранкової гімнастики педагогом:
впевнено
невпевнено
настрій
педагога
|
|||
Висновок:
|
|||
Рекомендації:
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий